Ako nakupovať - dyona.sk

Ako nakupovať

Vitajte na Dyona.sk

Dyona.sk je E-shop, ktorý víta každého výrobcu, predajcu, módneho návrhára a dizajnéra, ktorý sa chce presadiť svojou tvorbou pod vlastným menom alebo značkou.

Dyona.sk je E-shop- obchodné miesto na ktorom sa sprostredkovávajú obchody medzi výrobcom, predávajúcim a nakupujúcim. Dyona.sk je prevádzkovateľ serveru Dyona.sk a súčasne je aj predajcom odevných výrobkov pod vlastnou značkou Dyona.

E-shop Dyona.sk ponúka oblečenie, kabelky, topánky a módne doplnky s cieľom osloviť zákazníkov originalitou, kvalitou a osobným prístupom výrobcov a predajcov ku kupujúcim. Preto je jednou z hlavných podmienok predaja ponúkať kvalitné výrobky, z kvalitných materiálov a spracovania a výhradne nepoužité výrobky!

1. Všeobecné ustanovenia

Registrovaním sa na E-shop serveri Dyona.sk dáva nakupujúci súhlas s nižšie uvedenými podmienkami.

Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) výrobkov od výrobcu, predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu Dyona.sk.

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené výrobcom, predávajúcim od ktorého daný výrobok kupuje. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

Kupujúci neplatí E-shopu Dyona.sk žiadnu províziu za sprostredkovanie obchodu.

E-shop Dyona.sk ako prevádzkovateľ serveru Dyona.sk nieje zodpovedný za predávané výrobky a nezodpovedá za žiadne spory medzi výrobcom, predávajúcim a kupujúcim. E-shop Dyona.sk ako prevádzkovateľ nepreveruje identitu výrobcov a predávajúcich a ani nakupujúcich.

Prevádzkovateľ E-shopu Dyona.sk nezaručuje nepretržité fungovanie E-shopu, nezaručuje uchovávanie údajov a dát užívateľov – výrobcov, predávajúcich ani kupujúcich.

2. Registrácia a objednávanie

Pred objednaním je potrebné vyplniť krátky registračný formulár s diakritikou. Pri registrácii vyber typ registrácie: Kupujúci. Registrácia umožní jednoduchšie komunikovať s jednotlivými predajcami prostredníctvom internej pošty.

TIP!: Kupujúci môže hodnotiť serióznosť a kvalitu výrobkov, či kvalitu komunikácie každého realizovaného aj nezrealizovaného obchodu. Toto hodnotenie sa zobrazuje v sekcii predaných výrobkov každého výrobcu, predávajúceho.

Objednávať a nakupovať je možné cez E-shop Dyona.sk nasledujúcim spôsobom:

V sekcii E-shop si vyberte z hlavných kategórií tovaru (kabelky, tašky, šaty, sukne ...) kategóriu o ktorú máte záujem. Z každej kategórie sa dostanete na pod stránky vybraného výrobku do detailu výrobku, kde si môžete prečítať informácie o výrobku a pozrieť detailné fotografie vybraného výrobku.

Podstránka výrobku obsahuje aj ďalšie výrobky od vybraného predajcu. Na podstránke nájdete aj informácie o predaných výrobkoch daného výrobcu a hodnotenie zo strany kupujúcich, čo zvyšuje kvalitu predajcov a výrobkov predávaných v internetovom obchode.

TIP!: Pred konečným rozhodnutím kúpiť výrobok odporúčame prečítať informácie o vybranom výrobku a v prípade akýchkoľvek nejasností kontaktovať predajcu prostredníctvom internej pošty na podstránke výrobku kliknutím na ikonu „Napísať predajcovi“.

Ak ste sa pre daný výrobok rozhodli, stačí kliknúť myšou na ikonu „Kúpiť“. Potom sa môžete rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť alebo pokračovať v nakupovaní. V prípade, že po odoslaní objednávky nedostanete automaticky generovaný potvrdzujúci e-mail, kontaktujte nás prosím na adrese info@dyona.sk.

Pozor!: Každý predajca môže rôzne distribuovať výrobky (Dobierka Slovenskou poštou, Doporučene Slovenskou poštou, Kuriér) a požadovať rôzny spôsob úhrady za svoje výrobky (Dobierka alebo Platba prevodom na účet predajcu), preto sa objednávka od viacerých výrobcov automaticky rozdelí na jednotlivé balíčky objednaných výrobkov.

Informácie o spôsobe distribúcie a úhrade má každý predajca uvedené vo svojom profile, ktorý nájdete na podstránke vybraného výrobku o ktorý máte záujem a môžete si ich pozrieť kliknutím myšou na ikonku „O predajcovi“. Keď si vyberiete spôsob distribúcie tovaru, výška poštovného sa automaticky pripočíta k cene výrobku.

3. Potvrdenie objednávky zo strany predávajúceho

Kúpou vybraného výrobku informujete predajcu o záujme kúpiť jeho výrobok.

TIP!: Odporúčame pred kliknutím na ikonu „Kúpiť“ navštíviť profil predajcu cez ikonu „O predajcovi“. V profile predajcu nájdete informácie o predajcovi, spôsobe a platbe distribúcie jeho výrobkov a hodnotenia kupujúcich, týkajúcich sa komunikácie a kvality výrobkov.

Predajca musí potvrdiť objednávku alebo vyjadriť sa k prijatej objednávke (alebo zákazke na mieru) max. do 5 dní od prijatia objednávky.

V prípade, že výrobok nemá na sklade alebo ho musí zhotoviť informuje Vás o čase doručenia výrobku výlučne prostredníctvom internej pošty.

Akákoľvek komunikácia medzi predávajúcim a kupujúcim prebieha výhradne cez internú poštu, kliknutím na ikonu „Napísať predajcovi“. Interná pošta nie je verejná, prebieha výlučne medzi kupujúcim a predávajúcim. Dyona.sk ako prevádzkovateľ serveru má prístup k tejto komunikácii za účelom kontroly.

Keď predajca súhlasí s vašou objednávkou príde Vám potvrdzujúci mail s informáciami o platbe (viac platba za výrobky a distribúcia výrobkov). Za proces platby a distribúcie tovaru zodpovedá konkrétny výrobca, predávajúci.

Pozor!: Dyona.sk nenesie žiadnu zodpovednosť za platbu zo strany kupujúcich a za distribúciu zo strany predávajúcich. Nenesie žiadnu zodpovednosť za kvalitu výrobku a konflikty v procese predaja a distribúcie výrobkov.

4. Platba za tovar a distribúcia výrobkov

Po potvrdení objednávky od predajcu príde potvrdzujúci mail s informáciami o spôsobe platby za výrobok. Ceny sú uvedené v eurách. Uvedené ceny za tovar sú konečné, nepripočítava sa k nim DPH.

Dodacia lehota výrobku je vždy uvádzaná pri každom výrobku zvlášť (alebo je na základe dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, obyčajne pri objednávke výrobku na mieru). Za skladové zásoby ponúkaných výrobkov zodpovedá každý predávajúci zvlášť. V prípade, že objednaný výrobok nie je na sklade, bude predávajúci kupujúceho informovať a ponúkne mu alternatívne riešenie, vráti peniaze alebo sa dohodne na inej dobe dodania výlučne cez internú poštu.

5. Záruka a reklamácie

Na tovar sa vzťahuje záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z.

Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je potrebné ihneď, najneskôr však do 48 hodín nahlásiť internou poštou predajcovi. Prípadné reklamácie sa riešia výlučne internou poštou medzi predávajúcim a kupujúcim.

Za chyby spôsobené prepravcom predávajúci neručia.

Predajca nenesie zodpovednosť za vady spôsobené nesprávnym skladovaním a starostlivosťou o výrobok a na poškodenie zavinené doručovateľom.

Upozornenie: viditeľne poškodený tovar nepreberajte!

6. Ochrana osobných údajov

Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie ani údaje o vašich nákupoch.

Kupujúci majú prístup k svojím údajom, ktoré môžu dodatočne meniť. Majú tiež právo žiadať o odstránenie z databázy kupujúcich na Dyona.sk.

Vyhradzujeme si právo posielať všetkým zákazníkom dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou E-shopu Dyona.sk. V prípade, že si neprajete dostávať informačné e-maily, napíšte nám prosím na adresu info@dyona.sk.